Czy chcesz wiedzieć, jak założyć bloga lub stronę w zaledwie 10 minut?

Rozpoczęcie bloga jest najlepszym krokiem, jaki można podjąć w życiu zawodowym. Ja, oprócz tego bloga, mam kilka niszowych stron internetowych i mogę tylko powiedzieć, że blogi to najlepszy sposób na wyrażenie siebie, zarobienie pieniędzy online i zbudowanie autorytetu wokół swojej marki.

Teraz, kiedy spoglądam wstecz, zastanawiam się, jak daleko byłbym już, gdybym znał właściwy proces, jak zacząć blogować w tamtych czasach.

Jeśli myślisz o założeniu bloga, ten wpis jest dla ciebie, ponieważ określę dokładny proces, którego używam (teraz), aby prawidłowo prowadzić moje strony.

Te kroki sprawiły, że mój blog daje odpowiednią ekspozycję, doskonałe rankingi w wyszukiwarkach i przyniósł odpowiedni dochód pasywny, przekształcając odwiedzających w sprzedaż.

Jak rozpocząć blogowanie w 10 Minut

Jak rozpocząć blogowanie w 10 Minut

 

Spis Treści

Jest to poradnik, który należy przeczytać, aby rozpocząć bloga ale jest długi. Więc zrób swoją kawę i zaczynamy. Rzeczywiste słownictwo dotyczące uruchamiania blogów może mieć dużo kroków, przedstawię ci wszystkie w 5 łatwych do wykonania krokach, aby stworzyć udanego bloga w mniej niż 10 minut.

Czego dowiesz się w tym poście?

  1. Wybór nazwy (domeny) dla twojego bloga i miejsca, w którym chcesz go hostować
  2. Konwertowanie bloga
  3. Pisanie treści bloga dla czytelników (najważniejsza część)
  4. Konfigurowanie SEO i analiz do śledzenia użytkowników
  5. Plany promocji, by dotrzeć do większej liczby osób

Krok 1: Wybór Nazwy Domeny I Hostingu

A. Wybór Nazwy Domeny

Twoja nazwa domeny jest w zasadzie nazwą, o której twój blog będzie znany. Jest to niezbędny krok, tak jak nazywamy nowe dzieci. Jeśli blogujesz ze względu na swoje hobby, nazwy domen nie mają znaczenia, ale jeśli chcesz zacząć swój blog o zarabianie pieniędzy lub udostępnienie swojej małej firmie w internecie, musisz mądrze wybrać nazwę domeny.

1. Spraw, aby była profesjonalna i krótka:

Pierwszą rzeczą, jaką czytają w internecie użytkownicy, jest to, jak profesjonalna jest twoja nazwa domeny. Mogą stwierdzić czy jesteś prawdziwym biznesem czy oszustwem opartym na blogu. Krótka nazwa domeny z drugiej strony może łatwo pozostać w umyśle czytelników.

2. Bądź kreatywny dla marki:

Dawno minęły czasy, kiedy ludzie kochali dokładnie takie nazwy domen, dopasowanych do problemu / słowa kluczowego i mają cienką zawartość wokół niego.

Lepiej więc wybrać coś, co jest markowe i reprezentuje niszę / publiczność lub społeczność.

Ale Uwaga. Nazwy domen, które są unikatowe i nie mają nic wspólnego z niszy bloga, mogą również stać się markami .

Unikalne nazwy domen, takie jak imiona osobiste, wyszukane słowa są dobre dla marki, ale dzieje się tak tylko wtedy, gdy rozwijasz swojego bloga. W początkowej fazie będzie ci ciężko dostać się do umysłu czytelników. Oto kilka przykładów unikatowych nazw domen, które stały się synonimem brandingu.

  • MaciejWojtas.pl: osobiste nazwisko przekształcone w budującą markę
  • Seowordpress.pl: losowa nazwa określająca popularny blog.

3. Nie podawaj cyfr ani myślników:

Kolejna wskazówka dotycząca wyboru idealnej nazwy domeny to: nie licz na liczby ani łączniki. Większość początkujących popełnia błędy w zastępowaniu słów liczbami, aby dodać „fajny efekt” lub nadrobić pożądaną nazwę domeny, jeśli nie jest dostępna.

Moją sugestią dla tych osób byłoby trzymanie się z dala od tych taktyk, ponieważ nie są one przyjazne SEO i są trudne do zapamiętania.

Na przykład: Blogowanie5w8sieci zamiast blogowaniewsieci

Podobnie, posiadanie łączników może sprawić, że Twój URL będzie niezgrabny i niezbyt atrakcyjny.

PRIORYTET: Spraw, aby nazwa twojej domeny była łatwa do zapamiętania, tak aby była zrozumiała dla czytelników. Istnieje mnóstwo stron internetowych, które mają treść podobną do ciebie i znikają bo nikt o nich nie pamięta.

Oto niektóre narzędzia generujące nazwy domen, które pomogą Ci wymyślić pomysły na nazwy domen. Sa to zagraniczne strony

  1. Panabee.com
  2. Namemesh.com
  3. Dot-o-mator.com

Po wybraniu nazwy domeny następnym krokiem jest wybranie hostingu bloga. Nie musisz jeszcze kupować swojej domeny .

B. Wybór Hostingu:

Twój hosting to miejsce lub serwer, na którym będzie przechowywana zawartość twojego bloga. Przesyłane zdjęcia, napisany tekst i wszystkie inne rzeczy są hostowane na serwerach.

Wybierając firmę hostingową, płacisz za ilość miejsca, której potrzebujesz i hostują twoja stronę na swoich serwerach. Chociaż cały proces może wydawać się zastraszający ale jest prosty, jak kliknięcie i instalacja.

Oto kilka podstawowych punktów, o których należy pamiętać przy wyborze idealnego hostingu do uruchomienia nowego bloga:

1. Sprawdź czas pracy:

Czas Uptime to czas, w którym witryna jest dostępna i dostępna dla odwiedzających. Większość firm hostingowych twierdzi, że czas działania wynosi 100%, ale nigdy tak nie jest. Wiele tanich stron hostingowych ma rekordowy czas przestoju, który może wpłynąć na liczbę odwiedzających, a nawet sprzedaż.

Wyobraź sobie, że użytkownik przychodzi do Twojego bloga za pośrednictwem wyszukiwarki i stwierdza, że ​​jest niedostępny. Jestem pewien, że wróci do strony wyszukiwania, aby wybrać inną stronę.

Więc mądrzej jest wybrać hosting, który robi to, co mówi.

2. Sprawdź niezawodność:

Twoje konto hostingowe jest prawdopodobnie najważniejszym segmentem twojej obecności w Internecie. Musisz być pewien, wybierając coś, co jest niezawodne nie tylko pod względem czasu pracy, ale także pod względem obsługi klienta.

Obsługa klienta, która jest szybka i dostępna przez całą dobę, jest bardzo ważna. Nigdy nie wiesz, kiedy twoja strona może mieć problem lub kiedy potrzebujesz pomocy od adminów. Dlatego bardzo ważna jest odpowiedzialna obsługa klienta.

3. Unikaj darmowego hostingu za wszelką cenę:

Słowo „darmowe” nie zawsze jest darmowe. To zdecydowanie nie jest dobre, jeśli chodzi o zaufanie do swojej firmy lub blogu.

Darmowe witryny są bardzo popularne z powodu najgorszych przestojów i mogą nawet wstawiać reklamy na blogu bez twojej zgody.

Kolejna ważna wada bezpłatnej strony internetowej, na której nigdy nie wiesz, z kim dzielisz swoją przestrzeń internetową. Może to być witryna hazardu lub witryna z pornografią lub coś, co może spowodować, że Google będzie karać twojego bloga z powodu złego sąsiedztwa.

Moja rekomendacja:

Jeśli jesteś początkującym użytkownikiem i chcesz hostować swoją stronę na serwerze hostingowym, który jest szybki, bezpieczny i zaufany przez miliony dla dobrej obsługi klienta, poleciłbym tobie przejść na BlueHost .

Bluehost kosztuje tylko 2,95 USD miesięcznie (mniej niż kubek kawy) i jest polecany przez rzesze blogerów. Warto zauważyć, że Bluehost oferuje 100% darmową nazwę domeny, więc możesz zamówić nazwę domeny, która została wybrana w poprzedniej fazie za pośrednictwem Bluehost bez dodatkowych kosztów.

MOŻESZ KUPIĆ GO TERAZ!

Po zakupie Bluehost możesz użyć tego procesu krok po kroku, aby zainstalować WordPress na swoim blogu.

Dla tych, którzy zastanawiają się, czym jest WordPress, jest to platforma zarządzająca treścią lub systemem zarządzania treścią (CMS). Nie należy mylić WordPressa z hostingiem. WordPress zapewnia platformę do prezentowania danych (artykułów / obrazów) odwiedzającym.

Krok 2: Nadanie Swojej Stronie Internetowej Projektu

Po skonfigurowaniu bloga warto nadać swojemu blogowi zdecydowany wygląd. Zauważ, jak każdy blog wygląda a wygląda inaczej, nawet jeśli są hostowane na tym samym WordPressie.

Projekt twojej strony internetowej odzwierciedla wizerunek twojego bloga, wyczucie twojej marki i decyduje o tym, jak użytkownicy dokonują konwersji. Właśnie dlatego musisz wybrać wysokiej jakości motyw WordPress.

PRIORYTET: Jeśli zastanawiasz się, dlaczego sugeruję płatne narzędzia do założenia bloga, powiedziałbym, że są trzy najważniejsze i być może jedynymi obowiązkowymi inwestycjami, których potrzebujesz, aby zacząć blogować. WordPress zawiera darmowe motywy i są one tak ogólne, że lepiej ich nie używać.

Moja rekomendacja:

Do założenia nowego bloga potrzebny jest prosty, ale profesjonalny motyw. Powinieneś wybrać Elegant Theme,  który kosztuje 89 $ za 87 unikalnie zaprojektowanych motywów.

Inne Wskazówki Dotyczące Projektu Bloga:

  • Nie zaśmiecaj swojego bloga reklamami, przynajmniej wcześniej, niż masz znaczącą liczbę odwiedzających.
  • Pozostaw dużo białej przestrzeni.
  • Eleganckie motywy powyżej  87 USD mają różne dziedziny, wybierz ten, który najlepiej pasuje do twoich potrzeb.
  • Zainwestuj w logo. Możesz dostać przyzwoite logo za 100-200 zł za pomocą FajneLogo lub wynająć kogoś (jeśli masz budżet).
  • Użyj przycisków udostępniania społecznościowego, aby ułatwić czytelnikom rozpowszechnianie informacji o twoich wpisach. Najlepszą rzeczą w WordPress jest to, że ma mnóstwo wtyczek (takich jak narzędzia), które można zainstalować i wykonać pracę. Możesz wybrać wtyczkę premium social sharing, taką jak wojna społeczna, lub wykonać pracę za pomocą darmowych wtyczek, takich jak dodaj to .

Krok 3: Pisanie Treści Bloga Dla Swoich Czytelników

Po skonfigurowaniu bloga będzie on pusty i nie będzie zawierał nic dla twoich czytelników. W związku z tym potrzebujesz treści do zaprezentowania swoich czytelników. Ta treść może dać wyobrażenie o tym, czego użytkownicy mogą oczekiwać od strony i początkowych postów na temat, który zamierzasz napisać.

Twoje pierwsze wpisy w blogu zostaną podzielone na dwa typy:

  1. Podstawowe, ale ważne strony
  2. Treści, które sprzedaje (posty)

Szybka wskazówka: strony są wtedy, gdy masz zawartość, która jest ponadczasowa (pozostaje taka sama w czasie) i nie można jej włączyć do kanału RSS. Posty z drugiej strony zmieniają się z czasem i są bardziej wartościowe. Strony zawierają głównie treści informacyjne takie jak strona o nas, strona z polityką prywatności itp.

1. Podstawowe, Ale Ważne Strony:

Są to strony, które musi posiadać prawie każdy blog. Musisz napisać interesującą stronę o nas , która będzie zawierała twój cel bloga, członków zespołu, tego, czego mogą oczekiwać goście.

Inne strony, które musisz dodać, to:

  1. Strona z polityką prywatności
  2. Twój kontakt
  3. Kategoria dowolnej usługi (jeśli oferujesz)

2. Treści, Które Sprzedaje (Posty):

Ta część procesu pisania jest tym, co będzie kontynuowane, dopóki twój blog będzie kontynuowany. Są to tak zwane artykuły lub wpisy na blogu. Pisanie pierwszego wpisu na blogu może być trudne, jeśli nigdy wcześniej nie zarządzasz blogiem, ale nie musi być skomplikowane.

Oto krok po kroku, aby łatwo opublikować swój pierwszy wpis w blogu.

Kilka rzeczy, o których warto pamiętać, tworząc strategię treści obok ogłoszenia o nowym blogu:

1. Upewnij się, że masz wystarczająco dużo artykułów, aby zadowolić odwiedzających:

Kiedy dowiedzą się o twoim blogu, musisz mieć wystarczającą ilość artykułów, które odwiedzający będą trzymać przez jakiś czas. Posiadanie dziennie nie mniej niż 5 artykułów jest uważane za idealne, ale możesz mieć coś więcej. Im więcej tym lepiej!

Posiadanie wystarczającej ilości treści na blogu przed uruchomieniem:

  • Zmniejsz współczynniki odrzuceń
  • Zwiększ swoje wrażenia biznesowe, prezentując swoją wiedzę na ten temat
  • Daj sobie wystarczająco dużo czasu, aby skupić się na kolejnym kroku, czyli promocji.

2. Utwórz wpis w filarze:

Posty filarowe to coś, co jest pomysłowymi przewodnikami na ten temat. Te posty są często większe niż inne posty i powinny być skierowane na rozwiązywanie problemów w twojej niszy. Zdecydowanie powinieneś napisać przynajmniej jeden słupek przed uruchomieniem, abyś mógł pokazać swój autorytet w swojej niszy.

Na przykład: Jeśli zaczynasz blog z artykułami spożywczymi , możesz utworzyć w poradniku coś na temat fotografii żywnościowej lub pełnego przewodnika do konserwacji kuchni.

Teraz powstaje pytanie,

3. W jaki sposób tworzyć posty, które przyciągają ruch do Twojej witryny?

W świecie blogów, ruch w witrynie jest najważniejszy. Im więcej masz kierowanego ruchu, tym więcej zarabiasz. Tak więc bardzo ważne jest pisanie treści, które przynoszą ruch i konwertują go.

Nie można tego zrobić ręcznie, a na rynku dostępnych jest wiele narzędzi, dzięki którym można zrobić to szybciej i lepiej. Jeśli chcesz zebrać pomysły dotyczące zawartości dla swojej nowo uruchomionej strony internetowej, nie ma lepszego miejsca niż badania konkurencji.

I narzędzie, które pomoże ci znaleźć  słowa kluczowe, które są łatwiejsze do budowania rankingu, a źródło to np:  SEMrush .

Używam tego narzędzia od dość dawna i pomogło mi to od pisania przypadkowych postów do pisania postów, które generują ruch i przekształcają się w sprzedaż.

Jak korzystać z SEMrush, aby znaleźć pomysły dotyczące treści dla nowego bloga?

Możesz go kupić na pewno, ale jeśli masz ograniczony budżet, skorzystaj z 7-dniowego bezpłatnego okresu próbnego.

Następnym krokiem będzie podłączenie dowolnej witryny konkurencyjnej na pasku wyszukiwania pulpitu nawigacyjnego SEMrush.

SEMrush szybko podaje wszystkie możliwe słowa kluczowe, które może kierować na stronę, w tym słowa kluczowe płatne (adwords) (pamiętaj, że widzisz reklamy w wynikach wyszukiwania, czyli reklamy adwords).

Tak więc, SEMrush daje ci nawet listę konkurentów twojej wprowadzonej strony internetowej, dzięki czemu możesz kierować reklamy na te strony i zobaczyć kilka słów kluczowych, którymi możesz zająć się w swoim nowym blogu.

Jest to dokładna formuła, której używam do tworzenia planu treści dla wszystkich moich nowych blogów i odgadywania, co oni robią szybciej i generują wyprzedaże szybciej niż te witryny, które nie mają solidnej strategii dotyczącej treści lub słów kluczowych.

Krok 4: Konfigurowanie SEO I Analytics Dla Twojego Bloga

Teraz kolejnym i najważniejszym krokiem jest zoptymalizowanie swojego bloga pod kątem wyszukiwarek. Ma to kluczowe znaczenie, ponieważ wyszukiwarki kierują ruchem organicznym do twojego bloga. Oto kroki, które należy wykonać, aby zoptymalizować wyszukiwarkę blogów.

1. Zainstaluj Wtyczkę Do WordPress SEO:

WordPress SEO by Yoast jest najczęściej używaną wtyczką, która sprawi, że Twoje posty będą zoptymalizowane pod kątem SEO, pomoże tobie w konfigurowaniu fragmentów wyszukiwania, a także stworzy mapę witryny. Wszystko to za darmo.

PRIORYTET: Użyj przewodnika, aby skonfigurować SEO Yoast na swoim blogu.

2. Dodaj Kod Google Analytics:

Kod Google Analytics jest jak dusza twojego bloga. Pomaga w śledzeniu wyświetleń stron, unikalnych użytkowników w dowolnym momencie. Znacznie więcej, to mówi, które strony mają największy ruch, jakie słowa kluczowe przynoszą ruch i mnóstwo danych o użytkownikach, takich jak dane demograficzne, urządzenie używane do uzyskania dostępu do bloga i zainteresowań itp.

Zainstalowanie Google Analytics na swoim blogu jest koniecznością, jeśli chcesz blogować profesjonalnie. Oto przewodnik wideo, aby zainstalować Analytics w swojej witrynie.

3. Prześlij Swoją Witrynę Do Konsoli Wyszukiwania Google:

Konsola wyszukiwania Google to platforma, na której możesz zarządzać swoją witryną, linkami do podstron, które chcesz wyświetlać , zignorować złe linki zwrotne itp. Możesz przesłać swoją mapę witryny do Google tutaj. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej .

Podobnie prześlij swojego bloga do narzędzi dla webmasterów Bing i Yahoo. Nie są one konieczne, ale warto zostawić nawet kilka mocnych linków do bloga.

4. Twórz Oficjalne Strony Na Platformach Społecznościowych:

Ma to zasadnicze znaczenie dla budowania obecności twojej marki, a także daje twojej domenie pewne sygnały zaufania. Pinterest prosi o zweryfikowanie własności domeny, które można łatwo wykonać za pomocą wtyczki Yoast.

Krok 5: Plan Promocji Witryny, Aby Dotrzeć Do Większej Liczby Osób

Po skonfigurowaniu bloga, napisaniu na nim treści i ustawieniu profili społecznościowych, ostatnim krokiem będzie opublikowanie tego komunikatu. Początkowo wyszukiwarki nie wysyłają żadnego ruchu.

To jest czas, w którym musisz skoncentrować się na marketingu i sieciach, aby twój blog zaczął działać pomyślnie.

Oto kilka sposobów, aby uzyskać wstępny ruch do nowego bloga:

1. Napisz Posty Dla Gości:

Opinie gości to bardzo dobry sposób na  uzyskanie początkowego ruchu z docelowych odbiorców innych blogów. Można tego dokonać, budując relacje z innymi autorytatywnymi blogami w swojej niszy i publikując posty gości.

Większość blogów nie zezwala na tworzenie linków zwrotnych do nowego bloga, ale możesz go udoskonalić, dodając link do strony, która wkrótce się pojawi, a nawet do strony głównej biografii autora. Blogowanie gości może przynieść mnóstwo wstępnych odwiedzających i subskrybentów jeszcze przed oficjalnym uruchomieniem bloga.

2. Poproś Znajomych I Znajomych-Znajomych, Aby Go Udostępnili:

Jeśli jesteś organizacją biznesową zajmującą się uruchamianiem swojego bloga firmowego, najlepszą rzeczą, jaką możesz zrobić, to poprosić kolegów z drużyny, współpracowników i pracowników o udostępnienie bloga w sieci. Możesz nawet zrobić komunikat prasowy, jeśli chcesz.

W przeciwnym razie możesz skorzystać z platform mediów społecznościowych i poprosić znajomych, innych blogerów, aby ci początkowo udostępnili. Jeśli masz pieniądze, korzystanie z Facebooka to najlepszy sposób na dotarcie do grupy docelowej za pomocą autopilota.

3. Rozsyłanie Do Subskrybentów Poczty E-Mail:

Możesz użyć swojej listy e-mailowej, jeśli istnieje, do transmisji o swoim nowym blogu.

5 Błędów, Których Należy Unikać Przy Rozpoczynaniu Nowego Bloga Lub Strony Internetowej

Budowa nowej strony internetowej jest łatwa, ale większość błędów popełnianych przez początkujących blogów będzie ogromna. Chociaż nie ma nic złego w popełnianiu błędów, ale szybko zbudujesz opłacalny blog, jeśli unikniesz kilku kosztownych i typowych błędów.

Oto 5 błędów, których należy unikać, uruchamiając nową witrynę.

1. Nie obejmują zbyt wielu tematów

Poważnie, wielu blogerów obejmuje zbyt wiele tematów. Obejmują coś na temat kondycji. Następnego dnia omawiają coś na temat technologii. Jeśli chcesz zbudować blog poświęcony zarabianiu pieniędzy, nie rób tego. Skoncentruj się na bardzo niewielu tematach, które opanujesz na dłuższą metę.

Zasadniczo zalecamy trzymanie się tylko 2 do 3 tematów i tworzenie postów na blogu tylko wokół tych tematów.

2. Nie ignoruj ​​SEO

SEO jest najważniejszym powodem, dla którego większość blogów i stron internetowych zyskuje mnóstwo ruchu i sprzedaży. Jeśli chcesz przetrwać na dłuższą metę, upewnij się, że nadajesz znaczenie SEO. SEO w zasadzie polega na badaniu słów kluczowych, na optymalizacji strony, budowaniu linków zwrotnych i tak dalej.

Zrobie również przewodnik po SEO, w którym możesz uzyskać każdy szczegół związany z pozycjonowaniem SEO, aby poprawić ruch związany z wyszukiwaniem i sprzedażą.

3. Szybkość twojej strony ma duże znaczenie

Im więcej czasu zajmie załadowanie stron witryny, tym wyższe będą współczynniki odrzuceń witryny. Upewnij się, że witryna ładuje się w ciągu 2 do 3 sekund. Najlepszym sposobem na szybsze ładowanie jest skorzystanie z szybszej usługi hostingu.

Przede wszystkim spraw, by witryna była mobilna, ponieważ korzystanie z Internetu w smartfonie rośnie w szybkim tempie.

4. Nie kradnij

Jednym z najczęstszych błędów popełnianych przez początkujących blogerów jest próba kradzieży od innych.

Nie kopiuj innych treści z internetu, przywłaszczenie obrazów które mogą mieć prawa autorskie,

Sprzedawanie cudzej wartości aby uniknąć kary.

W rzeczywistości obniża to reputację online w dłuższej perspektywie.

5. Inwestuj tam, gdzie jest to potrzebne

Potrzeba pieniędzy, aby zarabiać w Internecie. Zawsze pamiętaj że. Oto kilka rzeczy, w które powinieneś zainwestować pieniądze, aby Twój blog odniósł sukces.

  • Projektowanie stron internetowych (inwestuj w wysokiej jakości motywy WordPress)
  • Uzyskaj unikalne logo
  • Właściwy hosting
  • Narzędzia e-mail marketingu i SEO (jak Drip, SEMrush itd.)

Często Zadawane Pytania Na Temat Jak Rozpocząć Blog

Oto kilka ważnych pytań, które warto wiedzieć o tym, jak założyć blog lub stronę. I później.

1. Jak uruchomić stronę na WordPress i ile to kosztuje?

Uruchomienie witryny WordPress jest niezwykle łatwe i zasadniczo obejmuje 3 proste kroki;

  • Zarejestruj nazwę domeny (gdy jesteś na hostingu takim jak Bluehost, dostaniesz darmową domenę na 1 rok)
  • Zdobądź hosting (polecamy Bluehost)
  • Zainstaluj WordPress na swoim hostingu

To takie proste.

Teraz przychodzi do pytania o koszt utworzenia witryny WordPress. Kosztuje różnie 150-500 zł i jest dużo dobrych projektantów

2. Jak wybrać niezapomnianą nazwę domeny dla strony internetowej?

Wybór niezapomnianej nazwy domeny nie jest łatwy. Istnieje kilka cech dobrej domeny , które należy rozważyć, aby móc zarejestrować wspaniałą domenę. Możesz także użyć narzędzi takich jak Panabee.com, Namemesh.com, Dot-o-mator.com itd., Aby łatwo wymyślić mnóstwo pomysłów. Możesz także szybko sprawdzić, czy domeny są dostępne, czy nie.

3. Jak zainstalować WordPress na serwerze?

Instalacja WordPress jest bardzo prosta. Napiszę prosty samouczek krok po kroku dotyczący instalacji WordPress w ciągu 5 minut.

4. Jakie są wskazówki, jak zarabiać pieniądze w Internecie ze swoim blogiem?

Istnieje mnóstwo sposobów na zarabianie pieniędzy na blogach, ale większość blogerów wybiera następujące sposoby zarabiania pieniędzy.

  • Marketing partnerski (oznacza to, że sprzedajesz inne produkty, w których zarabiasz prowizję za każdą udaną sprzedaż dokonaną za pośrednictwem linków polecających partnera)
  • Wyświetlaj sieci reklamowe (takie jak AdSense itd.)
  • Sprzedawanie własnych produktów (takich jak książki elektroniczne, filmy wideo, wtyczki, motywy itp.)
  • Sprzedaż kursów internetowych
  • Płatne recenzje (otrzymasz zapłatę za promowanie innych produktów, w których musisz publikować recenzje swoich produktów lub usług)
  • Blogowanie
  • Oferowanie usług (takich jak tworzenie zewnętrznych pism, projektowanie, SEO i tak dalej)

Ostatnie Myśli: Jak Zacząć Blog W 10 Minut Lub Mniej

Dzięki temu dowiesz się, jak rozpocząć proces blogowania. Jeśli zastanawiałeś się, jak założyć swój wymarzony blog, mam nadzieję, że ten przewodnik krok po kroku dał ci dokładny pomysł. Na pewno zajmuje to mniej niż 10 minut, ale czas jest naprawdę tego wart. Nie ma alternatywy dla idealnego uruchomienia bloga bez wykonania poniższych kroków.

Możesz to zrobić.

Ten proces nie jest trudny. Musisz po prostu podążać za poszczególnymi krokami i jestem pewien, że zrozumiesz to.

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub pytania dotyczące tego, jak zbudować bloga, prosimy o komentarz poniżej, a ja pomogę Ci w uruchomieniu wymarzonego bloga we właściwy sposób.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Pliki cookie pomagają w korzystaniu z naszych usług. Korzystając z naszej usługi, zgadzasz się na korzystanie z plików cookie. Przeczytaj

Czym są pliki „cookies”? „Cookies” to niewielkie pliki tekstowe, które mogą być przechowywanie na Twoim urządzeniu podczas wizyt w serwisach internetowych. Pozwalają one zasadniczo na zidentyfikowanie Twojej przeglądarki podczas kolejnych wizyt w rozmaitych serwisach. Z jakich plików „cookies” korzystają witryny ? Stronakorzysta z czterech rodzajów plików „cookies”. 1. „Cookies” niezbędne dla poprawnego działania witryny Niektóre pliki „cookies” są niezbędne do tego, by zapewnić Ci możliwość pełnego wykorzystania witryny oraz oferowanych w niej funkcji. Dla przykładu, jeżeli chcesz porównać ze sobą parametry dwóch produktów, korzystamy z „cookies” by zapamiętać produkt porównywany. W tym czasie możesz odszukać w witrynie drugi z produktów do porównania. 2. „Cookies” ułatwiające poprawianie witryny Z niektórych plików „cookies” korzystamy by zbierać informacje statystyczne o ruchu użytkowników w witrynie, ich aktywności oraz sposobach korzystania z niej. Informacje te pozwalają nam na poprawianie witryny i jej ciągłe rozwijanie, dzięki czemu może ona spełniać Twoje oczekiwania. 3. „Cookies” poprawiające funkcjonalność witryny Te pliki „cookies” umożliwiają zapamiętywanie pewnych wyborów i ustawień, jakich dokonywałeś w witrynie (np. Twojego loginu, języka witryny, czy właściwego regionu). Te pliki „cookies” używane są przez strone oraz podmioty trzecie, które świadczą pewne usługi w witrynie (np. przez media społecznościowe, których wtyczki znajdują się w witrynie). 4. Pozostałe „cookies” Ostatnia grupa plików „cookies” zapamiętuje Twoje wizyty w naszej witrynie, podstrony, które szczególnie Cię zainteresowały oraz linki, w które kliknąłeś. Umożliwiają one personalizowanie określonych treści i dostosowywanie ich do indywidualnych preferencji użytkowników. Pozwalają również na lepsze dopasowanie komunikatów marketingowych do Twoich potrzeb. Te pliki „cookies” mogą także śledzić Twoje ruchy również w innych serwisach internetowych. Dla przykładu, pozwolą one na wyświetlenie reklam produktów strony podczas korzystania przez Ciebie z innych serwisów lub mediów społecznościowych. Umożliwiają także ograniczenie liczby reklam produktów, z którymi już wcześniej miałeś możliwość zapoznać się. Niektóre z powyższych plików „cookies” mogą być przechowywane na Twoim urządzeniu przez domeny podmiotów trzecich, takie jak: facebook.com, twitter.com, youtube.com, addthis.com, adnxs.com, advertising.com, doubleclick.net, invitemedia.com, xgraph.net, yieldmanager.com, oraz levexis.com. Te podmioty trzecie bądź to świadczą usługi dla strony, bądź też oferują rozmaite dodatkowe funkcje witryny bezpośrednio dla Ciebie.

Zamknij