Myślenie o słowach kluczowych, które chcesz uszeregować, jest naprawdę pierwszym i najważniejszym krokiem, który musisz wykonać dla swojej strategii SEO. Jednak badanie słów kluczowych może być dość zniechęcające. Których błędów badania słów kluczowych należy unikać przez cały czas? W tym poście omówię najczęstsze błędy popełniane przez użytkowników doboru słów kluczowych. Unikanie tych błędów pomoże Ci stworzyć skuteczną strategię badań słów kluczowych.

1. Niewykonanie poprawnie badania słów kluczowych

Przeprowadzanie odpowiednich badań słów kluczowych może być trudnym, czasochłonnym procesem. Być może uważasz, że nie musisz robić tego zbyt intensywnie. Instynktownie wiesz, czego szukają Twoi odbiorcy, prawda? Nie rób tego błędu! Poświęć trochę czasu, aby naprawdę zanurzyć się w języku odbiorców. Z których słów oni korzystają? Jakie terminy szukają?

Wynikiem badania słów kluczowych powinna być obszerna lista słów kluczowych, które chcesz uszeregować. Pamiętaj, aby regularnie aktualizować listę badań słów kluczowych lub arkusz. Twoja widownia może się zmienić, podobnie jak koncentracja na biznesie i potrzeby biznesowe. Ma to również wpływ na strategię słów kluczowych.

2. Dążenie do nierealistycznych słów kluczowych

Upewnij się, że celujesz w realistyczne słowa kluczowe. Niektóre nisze są bardzo konkurencyjne. Ranking w niszach konkurencyjnych jest trudny, jeśli dopiero zaczynasz swoją stronę lub firmę. Jeśli dopiero zaczynasz, nie powinieneś dążyć do uzyskania konkurencyjnych „słów kluczowych” (jeszcze). Zamiast tego skoncentruj się na słowach kluczowych z długim ogniskiem (które są łatwiejsze do uszeregowania i mają większą szansę na konwersję).

Na przykład, jeśli założysz bloga o kondycji, będzie zbyt trudno rozpocząć klasyfikację pod pojęciem „fitness”. Sprawdź, które aspekty bloga są unikalne i spróbuj uporządkować te hasła. Być może piszesz o ćwiczeniach fitness dla emerytów. Dążenie do rangi „fitness dla emerytów” może być dobrą strategią. W takim przypadku powinieneś również dążyć do osiągnięcia „sprawności dla seniorów”, „sprawności fizycznej dla osób starszych” i tak dalej.

Jeśli przebywałeś już w swojej niszy dłużej i z powodzeniem ocenisz słowa kluczowe z długim ogniskiem, możesz chcieć uzyskać wyższą pozycję w rankingu. Ranking konkurencyjnych słów kluczowych powinien być częścią długoterminowej udanej strategii badania słów kluczowych.

3. Używanie nietrafnych słów kluczowych

Słowa kluczowe, według których chcesz pozycjonować, powinny być tymi samymi słowami, których używają Twoi klienci. Zawsze staraj się używać języka swoich odbiorców. Wyobraź sobie, że sprzedajesz sukienki na galowe imprezy. W marketingu nazywasz te sukienki „sukienkami gali”. Jednak ludzie nie szukają „gali dress”. Szukają „sukni” lub „sukni wieczorowej”. Nie uzyskasz dużego ruchu w wyszukiwanym słowie „sukienka gali” w porównaniu z hasłem „suknia” lub „suknia wieczorowa”.

słowa kluczowe

4. Nie sprawdzanie, czy powinieneś używać liczby pojedynczej czy liczby mnogiej

Zawsze sprawdzaj, czy powinieneś kierować na liczbę mnogą lub w liczbie pojedynczej określonego słowa kluczowego. Czy należy dążyć do rangowania „butów baletowych” lub „butów baletowych”? Czy ludzie szukają „domu wakacyjnego” lub „domu wakacyjnego”? Podczas gdy Google coraz lepiej rozpoznaje, że liczba mnoga i liczba pojedyncza słowa są takie same, strony wyników wyszukiwania i liczba wyników często są inne. Zawsze sprawdzaj, czy w Trendach Google możesz używać liczby pojedynczej lub mnogiej . Pomyśl też o intencji osób szukających Twojego słowa kluczowego. Ktoś, kto szuka pojedynczej wersji słowa kluczowego, może szukać informacji, podczas gdy ktoś szukający wersji mnogiej może chcieć porównać produkty i / lub coś kupić. W każdym razie, niezależnie od tego, czy powinieneś użyć liczby pojedynczej, czy liczby mnogiej, zależy od twojego słowa kluczowego, więc zastanów się.

Jeśli naprawdę nie wiesz, czy wybrać liczbę pojedynczą czy mnogą, możesz użyć funkcji synonimów w Yoast SEO premium . Pozwala na dodanie zarówno liczby mnogiej, jak i liczby pojedynczej słowa kluczowego, dzięki czemu można łatwo sprawdzić, czy odpowiednio zoptymalizowano obie opcje. Wspaniale, prawda?

5. Dążenie do słów kluczowych bez ruchu

Długie słowa kluczowe to świetny sposób na rozpoczęcie strategii słów kluczowych. Te słowa przyciągają mniej ruchu, ale masz większą szansę na przekształcenie użytkowników w kupujących lub powracających użytkowników. Osoby, które używają konkretnych haseł, aby znaleźć dokładnie to, o czym piszesz, są po prostu bardzo dobrym dopasowaniem. Jeśli jednak słowo kluczowe jest zbyt szczegółowe i nie generuje żadnego ruchu, nie pomoże to w SEO. Dlatego upewnij się, że celujesz w słowa kluczowe z długim ogniskiem, które rzeczywiście przynoszą trochę ruchu!

6. Zapomnienie o ocenie

Jeśli chcesz osiągnąć rangę określonych warunków, sprawdź, czy ci się udało. Musisz regularnie oceniać, czy ludzie rzeczywiście znajdują Twoje artykuły. W tym celu powinieneś zdecydowanie od razu proponować Google swoje proponowane słowo kluczowe focus. Pamiętaj jednak, że Twoje wyniki wyszukiwania mogą być stronnicze, ponieważ Google ma spersonalizowane wyszukiwanie. Tak więc, korzystaj z prywatnej sesji przeglądarki i sprawdź, czy Twój artykuł pojawia się w wynikach. Jeśli zapomnisz ocenić, nie będziesz wiedział, czy możesz dążyć do bardziej konkurencyjnych słów kluczowych, czy skupić się na wariantach z długim ogonem.

7. Koncentrując się tylko na jednym słowie kluczowym na jeden post

Jeśli napiszesz porządny wpis na blogu, możesz dążyć do rankingu dla więcej niż jednego wyszukiwanego hasła. Jeśli możesz to zrobić (bez rozciągania go), zdecydowanie powinieneś to zrobić. W tym poście na blogu dotyczącym np. Błędów w badaniu słów kluczowych mam na celu ocenę „błędów w badaniu słów kluczowych” i „skutecznej strategii badania słów kluczowych”. Wtyczka Yoast SEO premium pomaga zoptymalizować wpis dla więcej niż jednego słowa kluczowego focus.

wiele słów kluczowych Yoast SEO premium

Wniosek: unikaj tych błędów i udanej strategii badania słów kluczowych

Wykonywanie badań słów kluczowych zajmuje dużo czasu. Ważne jest, abyś poświęcił ten czas i naprawdę pomyślał o warunkach, które chcesz uszeregować.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Pliki cookie pomagają w korzystaniu z naszych usług. Korzystając z naszej usługi, zgadzasz się na korzystanie z plików cookie. Przeczytaj

Czym są pliki „cookies”? „Cookies” to niewielkie pliki tekstowe, które mogą być przechowywanie na Twoim urządzeniu podczas wizyt w serwisach internetowych. Pozwalają one zasadniczo na zidentyfikowanie Twojej przeglądarki podczas kolejnych wizyt w rozmaitych serwisach. Z jakich plików „cookies” korzystają witryny ? Stronakorzysta z czterech rodzajów plików „cookies”. 1. „Cookies” niezbędne dla poprawnego działania witryny Niektóre pliki „cookies” są niezbędne do tego, by zapewnić Ci możliwość pełnego wykorzystania witryny oraz oferowanych w niej funkcji. Dla przykładu, jeżeli chcesz porównać ze sobą parametry dwóch produktów, korzystamy z „cookies” by zapamiętać produkt porównywany. W tym czasie możesz odszukać w witrynie drugi z produktów do porównania. 2. „Cookies” ułatwiające poprawianie witryny Z niektórych plików „cookies” korzystamy by zbierać informacje statystyczne o ruchu użytkowników w witrynie, ich aktywności oraz sposobach korzystania z niej. Informacje te pozwalają nam na poprawianie witryny i jej ciągłe rozwijanie, dzięki czemu może ona spełniać Twoje oczekiwania. 3. „Cookies” poprawiające funkcjonalność witryny Te pliki „cookies” umożliwiają zapamiętywanie pewnych wyborów i ustawień, jakich dokonywałeś w witrynie (np. Twojego loginu, języka witryny, czy właściwego regionu). Te pliki „cookies” używane są przez strone oraz podmioty trzecie, które świadczą pewne usługi w witrynie (np. przez media społecznościowe, których wtyczki znajdują się w witrynie). 4. Pozostałe „cookies” Ostatnia grupa plików „cookies” zapamiętuje Twoje wizyty w naszej witrynie, podstrony, które szczególnie Cię zainteresowały oraz linki, w które kliknąłeś. Umożliwiają one personalizowanie określonych treści i dostosowywanie ich do indywidualnych preferencji użytkowników. Pozwalają również na lepsze dopasowanie komunikatów marketingowych do Twoich potrzeb. Te pliki „cookies” mogą także śledzić Twoje ruchy również w innych serwisach internetowych. Dla przykładu, pozwolą one na wyświetlenie reklam produktów strony podczas korzystania przez Ciebie z innych serwisów lub mediów społecznościowych. Umożliwiają także ograniczenie liczby reklam produktów, z którymi już wcześniej miałeś możliwość zapoznać się. Niektóre z powyższych plików „cookies” mogą być przechowywane na Twoim urządzeniu przez domeny podmiotów trzecich, takie jak: facebook.com, twitter.com, youtube.com, addthis.com, adnxs.com, advertising.com, doubleclick.net, invitemedia.com, xgraph.net, yieldmanager.com, oraz levexis.com. Te podmioty trzecie bądź to świadczą usługi dla strony, bądź też oferują rozmaite dodatkowe funkcje witryny bezpośrednio dla Ciebie.

Zamknij