Musimy zrozumieć, że nie możesz pozycjonować rankingu dla żadnego słowa kluczowego, jeśli nie napiszesz znaczących i oryginalnych treści na jego temat. W tym artykule podstawowym dotyczącym SEO wyjaśniamy, dlaczego koniecznie potrzebujesz treści, aby twoja witryna była atrakcyjna dla użytkowników. Wyjaśnimy też, dlaczego Google nie lubi niskiej jakości lub cienkiej treści i co możesz z tym zrobić.

 

1.Słaba Treść

Czym więc jest słaba treść? Słaba treść to treść, która ma niewielką lub żadną wartość dla użytkownika. Google traktuje strony przejściowe, strony partnerskie o niskiej jakości lub po prostu strony z bardzo małą lub żadną zawartością jako strony z słabymi treściami. Ale nie popadaj w pułapkę tworzenia tylko bardzo podobnej treści: nieoryginalne strony, strony ze zeskrobanymi i zduplikowanymi treściami , są również uważane za słabe strony. Ponadto Google nie lubi stron wypełnionych słowami kluczowymi. Google stał się mądrzejszy i nauczył się odróżniać wartościowe i niskiej jakości treści.

2.Czego chce Google?

Google stara się zapewnić najlepsze wyniki, które pasują do zamiaru wyszukiwania użytkownika. Jeśli chcesz osiągnąć wysoką pozycję, musisz przekonać Google, że odpowiadasz na pytanie użytkownika. Nie jest to możliwe, jeśli nie chcesz pisać na temat, który chcesz osiągnąć. Cienkie treści rzadko kwalifikują się do Google jako najlepszy wynik. Co najmniej Google musi wiedzieć, co strona ma wiedzieć, czy powinien wyświetlać twój wynik użytkownikowi. Tak więc, aby napisać przyjemną, pouczającą kopię, stworzyć Google, ale przede wszystkim zadowolić użytkowników.

3.Co jest najlepszym rezultatem?

Zalecamy pisanie sensownej kopii o słowach kluczowych, które chcesz uszeregować . Jeśli prowadzisz bloga o swoim ulubionym hobby, nie powinno to stanowić większego problemu, prawda? Jeśli piszesz o czymś, co kochasz i wiesz o wszystkim, możesz łatwo pokazać Google, że twoje strony zawierają odpowiedź eksperta, której szukają!

Rozumiemy, że każda sytuacja jest inna i nie zawsze można napisać skomplikowany tekst o wszystkim. Na przykład, jeśli posiadasz sklep internetowy, który sprzedaje setki różnych części komputera. Może być wyzwaniem, aby napisać obszerny tekst o wszystkim. Ale przynajmniej upewnij się, że każda strona ma oryginalną treść wprowadzającą, a nie tylko obraz i przycisk Kup obok ceny. Jeśli sprzedajesz dużo podobnych produktów, możesz także zoptymalizować stronę kategorii zamiast strony produktu  lub użyć kanonicznych, aby zapobiec powielaniu problemów z zawartością.

4.Jak możemy sobie pomóc?

Wtyczka Yoast SEO pomaga pisać niesamowite treści. Czyni to poprzez sprawdzanie analizy zawartości . Jedną z tych kontroli jest napisanie co najmniej 300 słów na stronę lub posty. Sprawdza również, czy wcześniej nie używałeś tego samego słowa kluczowego, co pozwala zapobiec powtarzaniu podobnych treści. Kolejną sprawą, która przydaje się w tym przypadku, jest sprawdzanie gęstości słów kluczowych. Jeśli twój wynik jest zbyt wysoki, prawdopodobnie umieszczasz słowo kluczowe w swojej kopii, nadając mu nienaturalny charakter. Upewnij się więc, że przynajmniej te pociski są zielone.

5.Kontrola czytelności

Ponadto możesz skorzystać z kontroli czytelności, aby upewnić się, że jakość tekstu jest dobra. Czytelnicy mogą z łatwością zrozumieć napisany przez ciebie tekst.

Polecamy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Pliki cookie pomagają w korzystaniu z naszych usług. Korzystając z naszej usługi, zgadzasz się na korzystanie z plików cookie. Przeczytaj

Czym są pliki „cookies”? „Cookies” to niewielkie pliki tekstowe, które mogą być przechowywanie na Twoim urządzeniu podczas wizyt w serwisach internetowych. Pozwalają one zasadniczo na zidentyfikowanie Twojej przeglądarki podczas kolejnych wizyt w rozmaitych serwisach. Z jakich plików „cookies” korzystają witryny ? Stronakorzysta z czterech rodzajów plików „cookies”. 1. „Cookies” niezbędne dla poprawnego działania witryny Niektóre pliki „cookies” są niezbędne do tego, by zapewnić Ci możliwość pełnego wykorzystania witryny oraz oferowanych w niej funkcji. Dla przykładu, jeżeli chcesz porównać ze sobą parametry dwóch produktów, korzystamy z „cookies” by zapamiętać produkt porównywany. W tym czasie możesz odszukać w witrynie drugi z produktów do porównania. 2. „Cookies” ułatwiające poprawianie witryny Z niektórych plików „cookies” korzystamy by zbierać informacje statystyczne o ruchu użytkowników w witrynie, ich aktywności oraz sposobach korzystania z niej. Informacje te pozwalają nam na poprawianie witryny i jej ciągłe rozwijanie, dzięki czemu może ona spełniać Twoje oczekiwania. 3. „Cookies” poprawiające funkcjonalność witryny Te pliki „cookies” umożliwiają zapamiętywanie pewnych wyborów i ustawień, jakich dokonywałeś w witrynie (np. Twojego loginu, języka witryny, czy właściwego regionu). Te pliki „cookies” używane są przez strone oraz podmioty trzecie, które świadczą pewne usługi w witrynie (np. przez media społecznościowe, których wtyczki znajdują się w witrynie). 4. Pozostałe „cookies” Ostatnia grupa plików „cookies” zapamiętuje Twoje wizyty w naszej witrynie, podstrony, które szczególnie Cię zainteresowały oraz linki, w które kliknąłeś. Umożliwiają one personalizowanie określonych treści i dostosowywanie ich do indywidualnych preferencji użytkowników. Pozwalają również na lepsze dopasowanie komunikatów marketingowych do Twoich potrzeb. Te pliki „cookies” mogą także śledzić Twoje ruchy również w innych serwisach internetowych. Dla przykładu, pozwolą one na wyświetlenie reklam produktów strony podczas korzystania przez Ciebie z innych serwisów lub mediów społecznościowych. Umożliwiają także ograniczenie liczby reklam produktów, z którymi już wcześniej miałeś możliwość zapoznać się. Niektóre z powyższych plików „cookies” mogą być przechowywane na Twoim urządzeniu przez domeny podmiotów trzecich, takie jak: facebook.com, twitter.com, youtube.com, addthis.com, adnxs.com, advertising.com, doubleclick.net, invitemedia.com, xgraph.net, yieldmanager.com, oraz levexis.com. Te podmioty trzecie bądź to świadczą usługi dla strony, bądź też oferują rozmaite dodatkowe funkcje witryny bezpośrednio dla Ciebie.

Zamknij