Sprzedaż online to dynamicznie rozwijająca się branża, a przychody rosną w postępie geometrycznym. Wystarczy spojrzeć na wielu gigantów handlu detalicznego z wieloletnim doświadczeniem, które albo zmniejszyły się, albo zlikwidowały, aby zobaczyć, jaki wpływ mają na tradycyjnych sprzedawców detalicznych. Są to firmy, które nie dostosowały się wystarczająco szybko, aby zmienić nawyki zakupowe i znaczenie marketingu internetowego. 

Bez wątpienia pojawią się kolejne przypadki, ale niektórzy detaliści zaakceptowali zmianę i używają marketingu internetowego i sprzedaży, aby usprawnić swoją działalność. Wiele udanych internetowych organizacji sprzedażowych nie ma fizycznej obecności, istnieją tylko w Internecie, a wiele z nich robi bardzo dobrze.

Wprowadzenie

Wyzwanie związane ze sprzedażą online polega na tym, że bariery wejścia na rynek są bardzo niskie. Nie ma większych kosztów konfiguracyjnych, jak w przypadku sprzedawcy detalicznego, a koszty ogólne są nieznaczne w porównaniu do czynszów za wynajem, wynagrodzeń i wielu kosztów, jakie musiałoby zmierzyć tradycyjny sprzedawca detaliczny. Oznacza to, że w Internecie odbywa się ogromna konkurencja, niezależnie od tego, czy sprzedajesz fasolkę po bretońsku, czy rowery, że będą setki, jeśli nie tysiące innych.Aby odnieść sukces w sprzedaży online, musisz wyróżnić się z tłumu: musisz być inny i musisz być lepszy.Oto 5 wskazówek, jak zachęcić ludzi do zakupu online.

Obsługa, serwis, serwis

W przypadku lokalizacji nieruchomości i sklepów mówią one o lokalizacji, lokalizacji, lokalizacji. W Internecie zależy wyłącznie od twojej reputacji i obsługi klienta. Najpierw umieszczam usługę na liście, ponieważ nie ma znaczenia jak duża jest twoja strona internetowa, jak dobry jest twój produkt i, w dużej mierze, jak niska jest twoja wycena. Jeśli obsługa klienta i obsługa posprzedażna są złe, spowoduje to spadek sprzedaży online.

O ile Internet daje możliwość dotarcia do ogromnej liczby osób w krótkim czasie, to daje niezadowolonemu klientowi tę samą korzyść. Online, twoja reputacja jest wszystkim. Ludzie czytają recenzje i patrzą na oceny, więc aby odnieść sukces; Twoja usługa musi być bezbłędna.

2. Stwórz wiarygodność

Niezbędne jest ustanowienie zaufania i wiarygodności. Odbywa się to poprzez jakość, uczciwą kopię, referencje od zadowolonych klientów oraz rozwijanie doświadczenia i wiedzy.

Radzenie sobie z negatywnym sprzężeniem zwrotnym i problemami jest również krytyczne. Chociaż jest on pod opieką klienta, twoja reputacja online wpłynie na twoją wiarygodność.

3. Mieć świetnie wyglądający sklep

Tak jak tradycyjny sprzedawca musi mieć dobrze wyglądający sklep, który jest zawsze czysty i schludny, to samo dotyczy online. Ponownie chcesz wyróżniać się na tle konkurencji. Strona, która wygląda dobrze, przyciągnie więcej osób i dłużej zachowa ich zainteresowanie. Ty też chcesz, aby był świeży i aktualny. Wprowadzaj regularne zmiany, aby zachęcić stałych gości.

Witryna nie tylko musi wyglądać dobrze, ale musi również doskonale funkcjonować. Musi to sprawić, aby przeglądanie i kupowanie było jak najszybsze i najprostsze.

Strona o wysokiej jakości zwiększy również Twoją wiarygodność online.

4. Skoncentruj się na rynku docelowym

Nie możesz być wszystkim dla wszystkich ludzi i próbowanie tego podejścia najprawdopodobniej zawiedzie. Podobnie jak w przypadku każdego marketingu, chcesz dostać się do głowy na rynku docelowym. Zaprojektuj swoją witrynę i kształtuj swoją kopię, aby przyciągnąć i zainteresować rynek docelowy.

Artykuły promocyjne i prezenty również przyciągają ludzi. Firmy takie jak GoPromotional oferują szeroką gamę interesujących, atrakcyjnych opcji.

5. Upsell i Cross-sell

Chcesz zmaksymalizować zaangażowanie każdego klienta, a jedną z korzyści sprzedaży online jest to, że jest to dość łatwe i skuteczne. Z biegiem czasu zbudujesz ogromną ilość danych, które możesz wykorzystać na swoją korzyść.

Paruj elementy, które wzajemnie się uzupełniają lub polecaj inne przedmioty, którymi prawdopodobnie zainteresuje się kupującego. Upewnij się, że witryna stara się zaproponować droższą alternatywę dla wybranej, a także inne przedmioty lub akcesoria, które mogą przydać się przy zakupie.Sprzedaż online oferuje bogactwo możliwości, ale musisz pozostać na palcach.

Przestrzeganie tych wskazówek pozwoli Ci odnieść sukces, ale jest jeszcze wiele do zrobienia. Poznaj swoich klientów i konkurentów i nieustannie staraj się być numerem jeden.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Pliki cookie pomagają w korzystaniu z naszych usług. Korzystając z naszej usługi, zgadzasz się na korzystanie z plików cookie. Przeczytaj

Czym są pliki „cookies”? „Cookies” to niewielkie pliki tekstowe, które mogą być przechowywanie na Twoim urządzeniu podczas wizyt w serwisach internetowych. Pozwalają one zasadniczo na zidentyfikowanie Twojej przeglądarki podczas kolejnych wizyt w rozmaitych serwisach. Z jakich plików „cookies” korzystają witryny ? Stronakorzysta z czterech rodzajów plików „cookies”. 1. „Cookies” niezbędne dla poprawnego działania witryny Niektóre pliki „cookies” są niezbędne do tego, by zapewnić Ci możliwość pełnego wykorzystania witryny oraz oferowanych w niej funkcji. Dla przykładu, jeżeli chcesz porównać ze sobą parametry dwóch produktów, korzystamy z „cookies” by zapamiętać produkt porównywany. W tym czasie możesz odszukać w witrynie drugi z produktów do porównania. 2. „Cookies” ułatwiające poprawianie witryny Z niektórych plików „cookies” korzystamy by zbierać informacje statystyczne o ruchu użytkowników w witrynie, ich aktywności oraz sposobach korzystania z niej. Informacje te pozwalają nam na poprawianie witryny i jej ciągłe rozwijanie, dzięki czemu może ona spełniać Twoje oczekiwania. 3. „Cookies” poprawiające funkcjonalność witryny Te pliki „cookies” umożliwiają zapamiętywanie pewnych wyborów i ustawień, jakich dokonywałeś w witrynie (np. Twojego loginu, języka witryny, czy właściwego regionu). Te pliki „cookies” używane są przez strone oraz podmioty trzecie, które świadczą pewne usługi w witrynie (np. przez media społecznościowe, których wtyczki znajdują się w witrynie). 4. Pozostałe „cookies” Ostatnia grupa plików „cookies” zapamiętuje Twoje wizyty w naszej witrynie, podstrony, które szczególnie Cię zainteresowały oraz linki, w które kliknąłeś. Umożliwiają one personalizowanie określonych treści i dostosowywanie ich do indywidualnych preferencji użytkowników. Pozwalają również na lepsze dopasowanie komunikatów marketingowych do Twoich potrzeb. Te pliki „cookies” mogą także śledzić Twoje ruchy również w innych serwisach internetowych. Dla przykładu, pozwolą one na wyświetlenie reklam produktów strony podczas korzystania przez Ciebie z innych serwisów lub mediów społecznościowych. Umożliwiają także ograniczenie liczby reklam produktów, z którymi już wcześniej miałeś możliwość zapoznać się. Niektóre z powyższych plików „cookies” mogą być przechowywane na Twoim urządzeniu przez domeny podmiotów trzecich, takie jak: facebook.com, twitter.com, youtube.com, addthis.com, adnxs.com, advertising.com, doubleclick.net, invitemedia.com, xgraph.net, yieldmanager.com, oraz levexis.com. Te podmioty trzecie bądź to świadczą usługi dla strony, bądź też oferują rozmaite dodatkowe funkcje witryny bezpośrednio dla Ciebie.

Zamknij