Niezależnie od tego, czy pracujesz w marketingu, SEO czy treści, warto poznać najlepsze trendy wyszukiwania w 2018 roku. Tak aby dowiedzieć się więcej o swoich odbiorcach.

Rok 2018 dobiega końca, a Google przygotowało listę najpopularniejszych trendów wyszukiwania w ciągu roku.

Wyszukiwarka Google we wrześniu skończyła 20 lat. Warto zastanowić się, jak zmieniły się nasze nawyki wyszukiwania w ciągu tych dwóch dziesięcioleci.

Dlatego ich  rok w wyszukiwarce to dobra refleksja na temat zmieniających się trendów wyszukiwania, najnowszych wydarzeń kulturalnych lub wydarzeń. Ukształtowały najbardziej popularne wyszukiwania, ale także tego, czego możemy się nauczyć z tych wszystkich.

Oto najpopularniejsze trendy wyszukiwania w 2018 roku.

Ludzie szukają czegoś dobrego

Według Google świat szukał „dobra” w 2018 roku z większą częstotliwością niż w poprzednich latach. Trend był na tyle popularny, że zainspirował historię swojego filmu na rok.

Ludzie szukali różnego rodzaju zapytań, od „jak być dobrym tancerzem” do „tego, co czyni dobry wzór do naśladowania”.

To był pracowity rok pełen nieoczekiwanych i smutnych historii, ale warto zauważyć, że ludzie szukają dobrych wiadomości, inspirujących historii i pozytywnych pomysłów.

Istnieje wiele marek, które już korzystają z tego trendu , koncentrując się na dobru społecznym i tym, jak mogą wywrzeć wpływ, zwiększając jednocześnie świadomość marki.

Warto pamiętać, że „dobrych historii” nie można wymusić. Jeśli twoja marka próbuje zbyt mocno zainspirować swoich odbiorców, wynik może się nie udać.

Jakie są najpopularniejsze wyszukiwania w 2018 roku?

Najpopularniejsze zapytania wyszukiwania dotyczą:

  • duże wydarzenia
  • ludzie, którzy byli w centrum uwagi
  • praktyczne pytania „jak”
  • pomóc znaleźć lokalizację
  • na krótko odpowiedziano na większe pytania

trendy

Zwykle co roku widzimy najpopularniejszych aktorów, piosenkarzy, filmy, nagłe przegrane lub wydarzenia sportowe, więc najpopularniejsze wyszukiwania nie zawsze są naprawdę zaskakujące. Mogą jednak dać nam pojęcie o tym, co sprawia, że ​​”popularne wyszukiwanie” lub jak jedno wyszukiwane hasło jest bardziej popularne niż inne na poziomie globalnym.

Wyszukiwanie jest bezpośrednie i proste

Możemy również zauważyć, że zapytania „jak to zrobić” i „co to” są proste i bezpośrednie. Ludzie nie piszą skomplikowanych zapytań, gdy szukają odpowiedzi. Chcą znaleźć wynik tak szybko jak to możliwe i warto o tym pamiętać przy aktualizacji strategii SEO.

Nawet jeśli nie kierujesz się popularnym i ogólnym słowem kluczowym , nadal jest to dobry sposób na zrozumienie, jak uprościć słowa kluczowe.

Szukamy odpowiedzi na wszystkie pytania

Osiągnęliśmy punkt w naszych internetowych nawykach, że używamy wyszukiwań internetowych, aby znaleźć odpowiedź na każde pytanie. Niezależnie od tego, czy jest to praktyczne pytanie, czy zapytanie, aby znaleźć konkretną lokalizację, najpierw pojawia się wyszukiwarka Google. Nasz mobilny świat sprawia, że ​​szukamy odpowiedzi na wszystkie nasze pytania tak szybko, jak to możliwe.

Marketing oparty na lokalizacji staje się coraz bardziej popularny każdego roku i warto zauważyć, jak ludzie używają zapytań „gdzie”, aby znaleźć praktyczne odpowiedzi na konkretną lokalizację lub po prostu zaspokoić swoją ciekawość dotyczącą czegoś, z czym się zetknęli. Popularność Chorwacji jako miejsca, na przykład, miała prawdopodobnie związek z sukcesami drużyny narodowej w ostatnim Pucharze Świata.

Co więcej, ludzie szukają również lokalnie lokalu wyborczego, co jest częścią trendu zwiększania lokalnych wyszukiwań. Wyszukiwania nie zawsze są ogólne, ale mogą być bardzo szczegółowe i przydatne dla marketerów, którzy rozważają wszystkie możliwości, które towarzyszą marketingowi lokalnemu w wyszukiwarkach.

Przegląd

Bliższe spojrzenie na tegoroczne trendy wyszukiwania pokazuje, że zapytania stają się bardziej bezpośrednie, konkretne, osobiste, a nawet konwersacyjne.

Użytkownicy korzystają z wyszukiwarki Google w sposób funkcjonalny i muszą jak najszybciej znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Marketing namawia nas do przewidywania trendów wyszukiwania, zanim jeszcze się pojawią lub po prostu do działania szybciej niż nasi konkurenci.

Trendy te mogą pomóc nam w planowaniu lepszych kampanii, treści lub reklam dzięki zrozumieniu, czego ludzie szukają, w jaki sposób zmieniają się zapytania i w jaki sposób możemy przewidzieć ich drogę wyszukiwania.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Pliki cookie pomagają w korzystaniu z naszych usług. Korzystając z naszej usługi, zgadzasz się na korzystanie z plików cookie. Przeczytaj

Czym są pliki „cookies”? „Cookies” to niewielkie pliki tekstowe, które mogą być przechowywanie na Twoim urządzeniu podczas wizyt w serwisach internetowych. Pozwalają one zasadniczo na zidentyfikowanie Twojej przeglądarki podczas kolejnych wizyt w rozmaitych serwisach. Z jakich plików „cookies” korzystają witryny ? Stronakorzysta z czterech rodzajów plików „cookies”. 1. „Cookies” niezbędne dla poprawnego działania witryny Niektóre pliki „cookies” są niezbędne do tego, by zapewnić Ci możliwość pełnego wykorzystania witryny oraz oferowanych w niej funkcji. Dla przykładu, jeżeli chcesz porównać ze sobą parametry dwóch produktów, korzystamy z „cookies” by zapamiętać produkt porównywany. W tym czasie możesz odszukać w witrynie drugi z produktów do porównania. 2. „Cookies” ułatwiające poprawianie witryny Z niektórych plików „cookies” korzystamy by zbierać informacje statystyczne o ruchu użytkowników w witrynie, ich aktywności oraz sposobach korzystania z niej. Informacje te pozwalają nam na poprawianie witryny i jej ciągłe rozwijanie, dzięki czemu może ona spełniać Twoje oczekiwania. 3. „Cookies” poprawiające funkcjonalność witryny Te pliki „cookies” umożliwiają zapamiętywanie pewnych wyborów i ustawień, jakich dokonywałeś w witrynie (np. Twojego loginu, języka witryny, czy właściwego regionu). Te pliki „cookies” używane są przez strone oraz podmioty trzecie, które świadczą pewne usługi w witrynie (np. przez media społecznościowe, których wtyczki znajdują się w witrynie). 4. Pozostałe „cookies” Ostatnia grupa plików „cookies” zapamiętuje Twoje wizyty w naszej witrynie, podstrony, które szczególnie Cię zainteresowały oraz linki, w które kliknąłeś. Umożliwiają one personalizowanie określonych treści i dostosowywanie ich do indywidualnych preferencji użytkowników. Pozwalają również na lepsze dopasowanie komunikatów marketingowych do Twoich potrzeb. Te pliki „cookies” mogą także śledzić Twoje ruchy również w innych serwisach internetowych. Dla przykładu, pozwolą one na wyświetlenie reklam produktów strony podczas korzystania przez Ciebie z innych serwisów lub mediów społecznościowych. Umożliwiają także ograniczenie liczby reklam produktów, z którymi już wcześniej miałeś możliwość zapoznać się. Niektóre z powyższych plików „cookies” mogą być przechowywane na Twoim urządzeniu przez domeny podmiotów trzecich, takie jak: facebook.com, twitter.com, youtube.com, addthis.com, adnxs.com, advertising.com, doubleclick.net, invitemedia.com, xgraph.net, yieldmanager.com, oraz levexis.com. Te podmioty trzecie bądź to świadczą usługi dla strony, bądź też oferują rozmaite dodatkowe funkcje witryny bezpośrednio dla Ciebie.

Zamknij