Skuteczna strategia budowania linków. Linki są ważne w SEO. Dlatego budowanie linków powinno być częścią twojej holistycznej strategii SEO . Ale co ważniejsze, budowanie linków powinno być częścią twojej strategii wzrostu strony. Linki powinny bezpośrednio generować ruch na Twojej stronie. 

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o strategiach budowania linków i innych istotnych umiejętnościach SEO, powinieneś sprawdzić nasze wpisy. Nie tylko piszemy o SEO ale  dowiesz się, jak umieścić te umiejętności w rzeczywistej praktyce!

Połącz wpisy w ramach strategii wzrostu

Linki pomogą Twoim stronom osiągnąć wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania Google, ten post wyjaśnia, dlaczego .  To jednak nie jedyne, co robią linki. Linki zwrotne pomogą również w uzyskaniu większego (odesłania) ruchu do Twojej witryny za pośrednictwem tych linków. Kiedy ustalisz strategię budowania linków, powinieneś pamiętać: powód, dla którego linki zostały wymyślone .Miał na celu wysłanie cię na strony, które również mogą ci się spodobać. Wykorzystaj budowanie linków jako strategię zwiększania liczby odbiorców witryny. Umieszczaj linki w witrynach, które faktycznie generują ruch do Twojej witryny.

Dobry link, przede wszystkim, przyciąga ruch do Twojej witryny.

Krok 1: Poznaj swoich odbiorców

Jeśli chcesz, aby twoi widzowie się nie rozrastali, musisz dowiedzieć się, jak poszerzyć grono odbiorców lub znaleźć nowych odbiorców. Powinieneś wiedzieć dwie rzeczy: kto jest teraz moją publicznością i jak wyglądają moi idealni odbiorcy. Na przykład w Yoast.com zaczęło od grupy docelowej składającej się głównie z programistów (webowych), ale chcieli dotrzeć do widowni składającej się z bardziej ogólnej grupy użytkowników WordPressa (przy jednoczesnym zachowaniu ich początkowej publiczności programisty). Dostosowali  treści do tej nowej grupy ludzi, ale aby dotrzeć do tych „nowych” odbiorców, ważne były również linki z innych stron internetowych . Powinieneś przeprowadzić badania, aby poznać swoich odbiorców .

Krok 2: Zrób listę stron internetowych, które są atrakcyjne dla Twoich odbiorców

Jeśli masz jasny obraz swojej obecnej i pożądanej publiczności, możesz utworzyć listę stron internetowych, które mogą Ci pomóc w dotarciu do nowych odbiorców. Znajdź te witryny, które już trafiają do twoich docelowych odbiorców. Linki z tych stron mogą pomóc ci dotrzeć do nowych odbiorców.

Krok 3: Napisz niesamowite treści

Aby inne witryny łączyły się z Twoimi treściami, Twoje materiały muszą być po prostu niesamowite . A co ważniejsze, powinna przemawiać do odbiorców, do których dążycie, aby pozyskać swoich czytelników lub kupujących. Upewnij się, że twoje artykuły i wpisy są dobrze skonstruowane i ładnie napisane .

Krok 4: Dopasuj treść do stron internetowych

Jeśli napisałeś świetny wpis na blogu, powinieneś zanurkować na listę, którą zrobiłeś jako część strategii rozwoju (krok 2). Wybierz witryny z tej listy, które mogą zawierać link do artykułu, który napisałeś. Jeśli masz podejście oparte na długim słowie kluczowym (pisanie o małych i niszowych tematach), liczba stron internetowych, które będą pasować do linku do twojego posta na blogu, będzie niewielka. Postaraj się znaleźć te witryny, które naprawdę pasują do konkretnego tematu Twojego posta lub artykułu na blogu. Te strony prawdopodobnie będą bardzo skłonne do linkowania, ponieważ twój wpis na blogu naprawdę pasuje do ich treści. Co ważniejsze, odwiedzający, którzy wejdą do twojej witryny po tym linku, będą naprawdę zainteresowani tematem twojego artykułu (znacznie zwiększając szanse konwersji i powtarzające się wizyty).

Krok 5: Sięgnij

Jeśli naprawdę włożyłeś wysiłek zarówno w pisanie treści, jak i wyszukiwanie stron internetowych, które pasują do treści twojego artykułu, powinieneś skontaktować się z witryną, którą chciałbyś zamieścić w swojej witrynie. Poinformuj ich o treści lub produkcie i poproś o napisanie o nim i link do niego. Większość ludzi z przyjemnością napisze o twoim produkcie, jeśli to oznacza, że ​​otrzymają go za darmo! Państwo może korzystać z poczty elektronicznej, ale w wielu przypadkach, Twitter, a nawet telefon to świetny sposób, aby skontaktować się z ludzi, jak również. Upewnij się, że kontaktujesz się w sposób osobisty, nigdy nie wysyłaj automatycznych wiadomości e-mail.

Krok 6: Korzystaj z mediów społecznościowych!

Jeśli Twoje treści są oryginalne i mają dobrą strukturę, możesz dotrzeć do nowych odbiorców (i uzyskać linki) również za pomocą mediów społecznościowych . Upewnij się, że publikujesz tweeta na swoim blogu, może wysyłasz tweety do konkretnych osób, które Twoim zdaniem mogą go zainteresować. Facebook to także świetny sposób na ekspozycję twoich artykułów (może … nawet trochę go promować?). I jak wielu ludzi lubi, tweetować i udostępniać swoje artykuły, z pewnością otrzymasz również więcej linków.

Wniosek: budowanie powiązań jest strategią wzrostu

Skuteczna strategia budowania linków powinna zawsze mieć na celu przyciągnięcie nowych, pożądanych odbiorców do Twojej witryny. Efekt uboczny (mile widziany) będzie wtedy wyższy w rankingu Google. Jeśli uważasz, że budowanie linków jest sposobem na dotarcie do innych stron w celu uzyskania większej liczby odwiedzających z tej strony, robisz to w odpowiedni sposób.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Pliki cookie pomagają w korzystaniu z naszych usług. Korzystając z naszej usługi, zgadzasz się na korzystanie z plików cookie. Przeczytaj

Czym są pliki „cookies”? „Cookies” to niewielkie pliki tekstowe, które mogą być przechowywanie na Twoim urządzeniu podczas wizyt w serwisach internetowych. Pozwalają one zasadniczo na zidentyfikowanie Twojej przeglądarki podczas kolejnych wizyt w rozmaitych serwisach. Z jakich plików „cookies” korzystają witryny ? Stronakorzysta z czterech rodzajów plików „cookies”. 1. „Cookies” niezbędne dla poprawnego działania witryny Niektóre pliki „cookies” są niezbędne do tego, by zapewnić Ci możliwość pełnego wykorzystania witryny oraz oferowanych w niej funkcji. Dla przykładu, jeżeli chcesz porównać ze sobą parametry dwóch produktów, korzystamy z „cookies” by zapamiętać produkt porównywany. W tym czasie możesz odszukać w witrynie drugi z produktów do porównania. 2. „Cookies” ułatwiające poprawianie witryny Z niektórych plików „cookies” korzystamy by zbierać informacje statystyczne o ruchu użytkowników w witrynie, ich aktywności oraz sposobach korzystania z niej. Informacje te pozwalają nam na poprawianie witryny i jej ciągłe rozwijanie, dzięki czemu może ona spełniać Twoje oczekiwania. 3. „Cookies” poprawiające funkcjonalność witryny Te pliki „cookies” umożliwiają zapamiętywanie pewnych wyborów i ustawień, jakich dokonywałeś w witrynie (np. Twojego loginu, języka witryny, czy właściwego regionu). Te pliki „cookies” używane są przez strone oraz podmioty trzecie, które świadczą pewne usługi w witrynie (np. przez media społecznościowe, których wtyczki znajdują się w witrynie). 4. Pozostałe „cookies” Ostatnia grupa plików „cookies” zapamiętuje Twoje wizyty w naszej witrynie, podstrony, które szczególnie Cię zainteresowały oraz linki, w które kliknąłeś. Umożliwiają one personalizowanie określonych treści i dostosowywanie ich do indywidualnych preferencji użytkowników. Pozwalają również na lepsze dopasowanie komunikatów marketingowych do Twoich potrzeb. Te pliki „cookies” mogą także śledzić Twoje ruchy również w innych serwisach internetowych. Dla przykładu, pozwolą one na wyświetlenie reklam produktów strony podczas korzystania przez Ciebie z innych serwisów lub mediów społecznościowych. Umożliwiają także ograniczenie liczby reklam produktów, z którymi już wcześniej miałeś możliwość zapoznać się. Niektóre z powyższych plików „cookies” mogą być przechowywane na Twoim urządzeniu przez domeny podmiotów trzecich, takie jak: facebook.com, twitter.com, youtube.com, addthis.com, adnxs.com, advertising.com, doubleclick.net, invitemedia.com, xgraph.net, yieldmanager.com, oraz levexis.com. Te podmioty trzecie bądź to świadczą usługi dla strony, bądź też oferują rozmaite dodatkowe funkcje witryny bezpośrednio dla Ciebie.

Zamknij